.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری ۵۸ برنامه فرهنگی حماسه ششم بهمن در آمل
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: ۵۸ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در هفته حماسه ششم بهمن در آمل برگزار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز:محمد محمدی  با بیان اینکه حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 بزرگ‌ترین رویداد سیاسی، فرهنگی و اعتقادی شهرستان هزارسنگر آمل است، اظهار داشت: ماه‌ها پیش مسئولان این شهرستان برای برگزاری برنامه‌های متنوع با تشکیل ستاد به فکر اجرای این برنامه‌ها پرداختند.

وی با تاکید براینکه امسال نه تنها دستگاه‌های اجرایی این شهرستان بلکه دیگر شهرستان‌ها باید به جدیت به این مهم ورود پیدا کرده و به صورت استانی به اجرای برنامه‌های هر چه بهتر و باشکوه‌تر بپردازند، افزود: ستاد پس از برگزاری جلسات متعدد با مشارکت فرمانداری و سایر ادارات و ارگان‌ها برنامه‌های خوبی به ما معرفی و در جدول برنامه‌های هفته اسلامی ششک بهمن گنجانده شد.

محمدی از برگزاری 58 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در این هفته خبر داد و گفت: در این هفته دومین جشنواره بزرگ فرهنگی هنری هزار سنگر با محوریت حماسه اسلامی 6 بهمن آمل در بخش‌های پوستر، عکس، نقاشی، شعر، وبلاگ‌نویسی در این هفته برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی ستاد حماسه اسلامی ششم بهمن آمل ادامه داد: برپایی بیش از 20 یادواره شهدا در سطح شهرستان و برگزاری همایش یاد یاران و شهدای جنگل شمال کشور به همراه رونمایی از هشت کتاب با موضوع این حماسه اسلامی در سالن همایش‌های اداره ارشاد از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته حماسه اسلامی 6 بهمن است.

وی با بیان اینکه زنگ حماسه اسلامی 6 بهمن با حضور استاندار مازندران در مدرسه عصمتیه آمل نواخته می‌شود، افزود: برگزاری همایش باشکوه و متمرکز گرامی‌داشت شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن در عصر پنجم بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه کشور، کلنگ‌زنی فرهنگ‌سرای مشاهیر و مقاومت از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته است./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.519 seconds.